wtorek, 31 stycznia 2017

Sałatka z gotowanego pora

Wpadam dosłownie na chwilę. Chciałabym podzielić się z Wami przepisem, który otrzymałam od swojej koleżanki. Może wykorzystacie go jutro na obiad lub kolację. Pasuje do mięs.  O czym mowa? - o sałatce z gotowanego pora.

Składniki:
*por (2 sztuki)
*sól
*pieprz
*odrobina musztardy
*kwaśna śmietana 18%


Wykonanie:
*zagotowujemy wodę w garnku
*kroimy pory w paseczki, które następnie wrzucamy na wrzątek
*gotujemy ok. 3 min.
*odcedzamy warzywo, studzimy i doprawiamy do smaku solą, pieprzem, musztardą i śmietaną

Uwagi:
*Sałatka jest delikatna i nie pozostawia posmaku w ustach


SMACZNEGO:)


Dziękuje za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)


20 komentarzy:

  1. Pory są przepyszne, więc sałatka na liście do wypróbowania :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na surowo z jabłkiem też lubię ale pozostawia posmak. A ta prezentowana przeze mnie powyżej nie i to jest jej plus.
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  2. ...do wypróbowania! Akurat mam pory w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojej opinii.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  3. Przepis już znalazł się w moim przepiśniku, jutro go wypróbuję. Bardzo lubię pora i jestem ciekawa jego smaku w takiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę smacznego. Napisz jak Ci smakowało.
      Pozdrawiam ciepło 😊

      Usuń
  4. ciekawa, tez muszę wypróbować, zawsze robilam z surowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze robiłam sałatkę a właściwie surówkę z surowego pora. W nowej wersji smak mnie mile zaskoczył.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Robię podobną ale z majonezem. Pyszna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na to, że jest pyszne i szybko się robi, a więc kolejna rzecz do zapisania i wypróbowania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Już ją polubiłam :) Przepis zachowam, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, I am from Chic Poradnik

    I follow you.
    If you follow me on https://anastasiiakrasko.blogspot.com

    Thank you.
    Anastasiia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie gości.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń